Bel Raymond de Ruiter

Meer over Sindica

img_10-370x3231

Sindica Administratiekantoor & Advies - Uw partner on ondernemen

Welkom bij Sindica Administratiekantoor & Advies, waar we u alle zorgen rondom uw boekhouding en belastingaangiften uit handen nemen, zodat u zich volledig kunt concentreren op waar u goed in bent: ondernemen. Onze missie is om ondernemers te ondersteunen en te ontzorgen, zodat zij hun bedrijf succesvol kunnen laten groeien.

Met ons "Alles-in-1-pakket" bieden wij een uitgebreide dienstverlening aan, gebaseerd op maandabonnementen met een vast bedrag. Dit pakket is ontworpen om aan al uw administratieve behoeften te voldoen en omvat een scala aan services die zijn afgestemd op uw specifieke bedrijfsactiviteiten. Wij geloven in transparantie en duidelijkheid, daarom hanteren wij vaste tarieven op basis van de overeengekomen werkzaamheden.

Onze deskundige en toegewijde professionals staan klaar om u te begeleiden bij het beheren van uw financiën, zodat u zich kunt concentreren op het laten groeien van uw onderneming. Of het nu gaat om het opstellen van jaarrekeningen, het indienen van belastingaangiften of het verstrekken van fiscaal advies, wij hebben de ervaring en expertise om uw administratieve last te verlichten.

Kies voor Sindica Administratiekantoor & Advies en ontdek de voordelen van een betrouwbare partner die uw belangen behartigt. Samen streven we ernaar uw bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen, terwijl wij zorgen voor de financiële fundamenten. Neem vandaag nog contact met ons op en ervaar het gemak van ondernemen zonder administratieve zorgen.

Doelstelingen

• 1Ontzorgen tot financiële rust & groei
    Om ondernemers te ontzorgen biedt Sindica hiervoor een "Alles-in-1-pakket" aan in een online web omgeving, inclusief een boekhouder in één betaalbaar product.
  • 224/7 digitaal financieel inzicht
    De administratie verzorgen in een papierloze omgeving, terwijl onze klanten toch 24/7 digitaal financieel inzicht blijven houden in de eigen onderneming.
  • 3Fair en transparant tarief
    Aanbieden van onze dienstverlening in een "Alles-in-1-pakket" in de vorm van een maandabonnement (vast bedrag). Dus geen verassingen achteraf!

Missie & Visie

Onze Missie

De missie van Sindica is om de (startende) ZZP’er, klein MKB-ondernemers in de regio Westland en Haaglanden te ondersteunen en te adviseren op administratief en fiscaal gebied, persoonlijk en proactief, en op een wijze die aansluit bij de betreffende ondernemer. De ondernemer als mens staat hierbij centraal.

Onze Visie

Onze visie is dat iedere ondernemer vooral moet doen waar hij/zij goed in is en dus bezig moet zijn met de hoofdactiviteit van zijn/haar onderneming. Met passende ondersteuning en advies van Sindica heeft de ondernemer vervolgens een gedegen inzicht in de financiële stand van zaken, waarmee goede handvatten beschikbaar zijn voor het nemen van de juiste beslissingen voor de toekomst.

pic_3

De persoon achter Sindica